Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane |
Wprowadź dane |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Witkowski, Tomasz (1963- ). TYTUŁ: Psychomanipulacje : jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić / Tomasz Witkowski. WYDANIE: Wyd. 2. ADRES WYDAW.: Taszów : Biblioteka Moderatora, 2006. OPIS FIZ.: 289 s. : il. ; 20 cm. SERIA: Biblioteka Moderatora ZAWIERA: Bibliogr. s. [281]-285. Indeks. NUMER ZNORM.: ISBN 978-83-920207-6-9 HASŁO PRZEDM.: Manipulacja (psychol.) Stosunki interpersonalne Poradniki HASŁO DOD.: Zakład Poligraficzny Abedik. Psychomanipulacje : jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić / Tomasz Witkowski. - Wyd. 2. - Taszów : Biblioteka Moderatora, 2006. LDR 01509cam#a2200373#i#4500 001 0723000442710 003 KR 121 005 20240223035534.4 008 090401s2006####pl#a###g#bi##|001#0#pol#c 020 %a 9788392020769 035 %a xx001322913 040 %a TOR WSB/AG %c TOR WSB/AG %d TOR WSB/BA %d KR U/42MSs %d POZN U/KaKs %e PNN %d KR 121 080# %a 159.9 080# %a 316.47 080# %a (083.1) 1001 %a Witkowski, Tomasz %d (1963- ). %e Autor 24510%a Psychomanipulacje : %b jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić / %c Tomasz Witkowski. 250 %a Wyd. 2. 260# %a Taszów : %b Biblioteka Moderatora, %c 2006. 300 %a 289 s. : %b il. ; %c 20 cm. 4901 %a Biblioteka Moderatora 504 %a Bibliogr. s. [281]-285. Indeks. 650 p%a Manipulacja (psychol.) 650 p%a Stosunki interpersonalne 655 p%a Poradniki 7102#%a Zakład Poligraficzny Abedik. %e Druk %4 prt 830 0%a Biblioteka Moderatora 8564#%u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0723000442710 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a ISBN 978-83-920207-6-9 980 %a 159.9 %y Psychologia 980 %a 316.47 %y Stosunki społeczne. Stosunki interpersonalne. Stosunki międzyludzkie 980 %a (083.1) %y Poradniki praktyczne. Instrukcje |
| ||||||||||
|