Wybierz bibliotekę


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA W KRAKOWIE Wybierz bibliotekę
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Kramer, Wolfgang (1942- ).

TYTUŁ:   6. bierze! [Gra] : bycza gra nie dla osłów! / Wolfgang Kramer ; [grafika Franz Vohwinkel].

WYDANIE:   Wydanie 10.

ADRES WYDAW.:   Konin : G3, 2019.

OPIS FIZ.:   1 pudełko ; 13 x 10 x 3 cm.

UWAGI:   W pudełku: 104 karty. - 1 instrukcja. - Z tyłu pudełka m. in. napis: "MENSA uznała «6. bierze!» za najlepszą grę umysłową roku 1996".

UWAGI:   Gra dla 2-10 graczy w wieku od 10 lat. Czas rozgrywki: 45 min.

HASŁO PRZEDM.:   Gry planszowe

  Gry w karty

WSPÓŁTW.:   Vohwinkel, Franz (1964- ). Projekt graficzny

HASŁO DOD.:   G3 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Spółka komandytowa.

6. bierze! [Gra] : bycza gra nie dla osłów! / Wolfgang Kramer ; [grafika Franz Vohwinkel]. - Wydanie 10. - Konin : G3, 2019.
LDR 01616com#a2200361#i#4500
001 0723100487264
003 KR 121
005 20240224010118.1
008 200923s2019####pl#nnn#g######|###b|pol#d
040 %a KR 121 %c KR 121 %e PNN %d KR 121
080# %a 794
1001 %a Kramer, Wolfgang %d (1942- ). %e Autor
24510%a 6. bierze! %h [Gra] : %b bycza gra nie dla osłów! / %c Wolfgang Kramer ; [grafika Franz Vohwinkel].
2461#%i Tytuł oryginalny: %a 6 nimmt!
2463#%a Szósta bierze!
250 %a Wydanie 10.
260# %a Konin : %b G3, %c 2019.
300 %a 1 pudełko ; %c 13 x 10 x 3 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a karta %b no %2 rdacarrier
500 %a W pudełku: 104 karty. - 1 instrukcja.
500 %a Z tyłu pudełka m. in. napis: "MENSA uznała «6. bierze!» za najlepszą grę umysłową roku 1996".
5218 %a Gra dla 2-10 graczy w wieku od 10 lat. Czas rozgrywki: 45 min.
650 p%a Gry planszowe
650 p%a Gry w karty
7001#%a Vohwinkel, Franz %d (1964- ). %e Projekt graficzny
7102#%a G3 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. %b Spółka komandytowa. %e Wydawca %4 pbl %e Dystrybucja %4 dst
8564#%u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0723100487264 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 794 %y Gry towarzyskie stołowe. Gry planszowe. Warcaby. Domino. Układanki. Gry dziecięce
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
SygnaturaNr InwentarzaStatusAkcjaUWAGI
Wyp.   wyp.   257/PDPD 257Dostępna InformacjaUWAGI